Wednesday, February 17, 2010

4 April 2010 Samakah ? 4 April 1978..Satu Penantian

Penantian Ku HARITH NAZMUDDEAN BIN HANAFI

Apakah akan terjadi dalam sejarah hidup ku, waris pertama akan lahir pada tarikh kelahiran ku 4 April 2010. atau mungkin ini satu angan2 aku dalam melakar sejarah tersendiri, bukan satu yang mustahil buat umat manusia.

Allah tentukan, manusia perkirakan samada kiraan pakar melalui sains berketetapan 3.4.2010(poliklinik) atau 5.4.2010(Pakar Hospital)...atau mungkin seawal April fool.Mungkin penghujung Mac.

Pakar dah jelaskan lelaki, scanner menunjukkan lelaki, memungkinkan lelaki, idaman hati..waris pertama dalam sejarah hidup aku.

Pasti ada yang tertanya, mengapa keseronokan begitu ketara, bukan pilihan untuk merana, jiwa terasa tenang dan bahagia. Wahhhh...apa itu sikap seorang ayah, bapa, amah...

Mungkin lebih lagi buat Ibu, emak, dinam dalam hal mengembeng sepanjang 9 bulan 9 hari...agak sukar digambarkan, hanya Allah yang tahu akan apa yang Nya lakukan, hambaNya adalah hak Nya..

Apa yang pasti, itu hajat hati, RAVE@Smokeeeeer kini sentiasa dibibir dihujung jari...andai kata bak di kota janji setia RAVE@Smokeeeer bukan menjadi pilihan bibir hujung jari lagi...4.4.2010 penentu impian azali...mungkin kekal sepanjang hayat tetap bermahkota dalam hati...

Doakan kebahagian akan muncul dengan izin NYA....amin...

No comments:

Post a Comment